Monday, June 8, 2009

takot nak tengok result....

hari ni hari selasa...k.selvarajah bg assignment kat budak2 praktikal yang praktikal kat kompleks mahkamah shah alam...ttg assign under code 51..kes2 against government...dalam dok tunggu punye tunggu.... tibe2 rase takot pun muncul dlm diri sempoi...yelah 11hb jun ni kan result keluar...budak2 uitm jgn lupe chck result ye...harap2 sgt semua lulus dgn cemerlang gpa n cgpa naik... oh Tuhanku bantulah kami semua...bantulah aku Ya Allah,.,, aku berada dlm ketakutan yg amat sgt ini... tak tau lah dpt ape... aku bertawakal kepada mu...atas usaha jerih yg telah aku/kami lakukan ini..bglah keputusan yg cemerlang kpd aku/kami sekelain ..amin ya rabbal a'lamin...amin...

setiap hari yg dihitung setiap saat itulah aku berasa takut ...takut...dan takut...tiada ape melain takut... praktikal di mahkamah juge mesti pegi gak..kene bagu seawal 6.00pagi dan solat subuh..dan mandi....semalam motor pancit...waaaaaa..aaaaaa...

next sem pulak dah nak bukak sem baru ada mcm2 subjek baru antaranye...juris, family law, compny, international law, elective tak tau ape lg, research.... Al;hamdulillah semua ok.... good luck you all....

p/s: kpd kawan2 yang suke karoke...nanti kite karoke ok...tp bile sempoi free jelah..tak nolehlah setiap harii... nanti bank sempoi kene gulong tikarlah.. kalo ade masa kite karoke kat PAS atau kat ole2 shah alam, atau redbox sogo etc...bubbye...

http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v315/60/99/1443246784/n1443246784_30037228

No comments:

Post a Comment